Primul post al lui Theophyle pe Politeia

In urma cu exact 5 ani Theophyle incepea un blog monumental cu un post despre A3 si Realitatea.

formatul delicios promovat de Antena 3, cand domnul Gadea este arbitrul unei intreceri de “cine scuipa mai departe”, si finalizand cu” hai s-a facem un duet de prostioare” profesat cacofonist de Nastase & Dinescu.

Cinci ani au fost necesari ca monstruoasa conjuratie penala sa inceapa sa se clatine si patronii acestor trusturi sa plateasca manipularea cu ani de puscarie.

PS:
Vlad Mixich a relatat un episod sinistru

Nu credeam că voi fi nevoit să povestesc vreodată asta. Nu cu mult timp în urmă am nimerit la o cină cu unul dintre dirijorii Antenei 3. Nu-i pot spune numele, căci cadrul era privat.

După câteva pahare de vin, omul s-a tras lângă mine, m-a privit drept în ochi şi mi-a spus: „Eu îmi fac foarte bine meseria. Ştii care e meseria mea? Să manipulez. În fiecare seară manipulez câteva milioane de oameni. Şi sunt foarte bun la asta”.

No comments yet

Lasă un răspuns

