Bancuri cu Basescu

O micuta colectie de bancuri despre conducatorul iubit, ca sa nu zica lumea ca ne radem doar de Bombonel parnaiasul. Daca mai stiti si altele, bagati!

– Nu va suparati… Puteti sta putin mai la dreapta, sa-l vad si eu mai bine pe Basescu? …
– Sigur. Nu vreti sa va dau binoclul meu? …
– Nu, multumesc, am luneta la pusca!

Intrebare: Daca Boc boceste, Basescu ce face?

I: Ce spui daca-l vezi pe Basescu ingropat pana la gat in ciment?
R: Mai trebuie ciment!

La al 200-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor:
– Drragii mei, eu..eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena!
– Huooo! Huooo!
– Atunci propun sa ma inlocuiasca la presidintie prietenul meu, Boc.
– Huooo! Huooo!
– Smecherilor! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!!

Basescu si Boc intr-o barca in largul marii infuriate.
Un val puternic rastoarna barca.
Intrebare:
– Cine scapa?
Raspuns:
– Romania !

Boc către Băsescu.
-Şefu, dacă nu câştigăm alegerile anul viitor ce facem ?
-PUŞCĂRIE !!!

7 comments so far

  1. bella on

    eu nu stiu decit asa:

    Dumnezeu a auzit ca PSD-ul se lauda ca a creat o noua lume si-i zice lui Nastase :
    – Cum puteti sustine asa ceva. Nu Eu am creat lumea din haos ?
    – Da. Raspunde Nastase. Dar nu noi am creat haosul actual ?

    Basescu si Nastase se intalnesc la Muzeul Zambaccian.
    Asistenta e convinsa ca cei doi s-au ignorat reciproc si un ziarist il intreaba pe Presedinte cum apreciaza aceasta atitudine :
    -Ba dimpotriva ! Eu consider ca Adrian m-a salutat foarte discret numai ca era incomodat pentru faptul ca tinea doua oua in mana, asa ca am fost la fel de discret si l-am salutat cu un singur deget !

    Un tip intra intr-un magazin si o intreaba pe vanzatoare:
    -Aveti vopsea de oua?
    La care vanzatoarea se uita cu atentie la el, il masoara din cap pana-n picioare, ii zambeste si ii raspunde:
    – Dichisituleee !

    Ursul se intalneste cu melcul care alerga prin padure de-i sfaraiau calcaiele.
    – Unde fugi mai melcule si de ce?
    – Pai n-ai auzit? Vin astia de la DNA
    – Si?!
    – Pai eu casa, nevasta casa, copiii casa, asa caaa…
    Cum aude ursul, o taie si el la goana si se intalneste cu maimuta.
    – Unde alergi mai ursule si de ce?
    – N-ai auzit? Vin cei de la DNA si eu blana, nevasta blana, copiii toti cu blana.
    Auzind maimuta o rupe si ea la fuga dar dupa 100 de metri se opreste.
    – Stai asa! da eu nu inteleg de ce fug? Eu in fundul gol, barbatul meu in fundul gol, copiii toti in fundul gol.

    drian Nastase intreaba Radio Erevan: Un barbat poate sa aiba
    mai mult de 2 oua?

    Raspuns: In mod normal nu, dar daca totusi te apleci in fata si numeri
    exact 4 atunci sa stii ca Opozitia a venit puternic din urma.

    Un parlamentar devine subiectul unei anchete; respectivul „economisise” in numai trei ani peste cinci milioane de dolari.
    – Si?
    – Si ceilalti parlamentari erau curiosi sa stie de ce a durat atata!

  2. sls on

    🙂

  3. mereledeaur on

    domnul sisif junior, încerci să fii imparţial, văd. Daca Boc boceste, Basescu ce face?
    Păi, nu e „plânge”?

  4. sls on

    nu e … fas

  5. mereledeaur on

    Până şi Piedone a văzut două-trei lacrimi acolo. El chiar era în fâş… http://b365.realitatea.net/wp-content/uploads/2012/01/piedone1.jpg

    Dar am şi altă variantă:
    – Daca Boc boceste, Basescu ce face?
    – Ridică ancora (adică pleacă din port).

  6. sls on

    Bov boceste, Basescu ungureste.

  7. Ramona on

    Daca boc boceste..basescu-baseste. Da de ce i se spune BA SEXU?..r: doar n-o sa-i zica: ba p..a !..


Lasă un răspuns

