Care este superlativul de la cardeala?

Raspunsul este: mangleala, sau cel putin asa sustine Marean:

Eu nu am citit foarte multe carti, dar cei mai mari conducatori din lumea asta erau atipici. Umblu cu DEX-ul la mine, le-am explicat la o emisiune ce inseamna mangleala, ca este superlativul de la cardeala. Pentru anumite lucruri, e nevoie sa ai DEX-ul la tine. Nu-l am pentru mine, ca eu sunt foarte bine initiat, ci pentru cel care nu intelege.

Informatia este buna de stiut si recunosc sincer ca m-a facut un pic mai intelectual. Totusi, ce inseamna cardeala? Se poate afla de pe Gogal sau dupa o plimbare prin sectorul 5.

No comments yet

Lasă un răspuns

