Reevaluarea lui Boc

Traian Basescu si-a expimat ieri intr-un interviu speranta ca premierul mic-bondoc Boc va fi reevaluat dupa ce va trece toata ura. Am putea sa incepem chiar de acum sa analizam era Boc:

Urmeaza revizuirea Constitutiei.

Stiu ca Boc e mai scund si mai impleticit decat predecesorii sai. Are vocabular de utecist si comparat cu manechinul Tariceanu e aproape neom: nu a facut nici bani cu galeata si nici la femei nu cred ca are aceeasi trecere. E slugoi si tace malc in fata lu’ Baselu’. Nu mi l-as dori prieten si nici nu prea l-as lauda in fata prietenilor mei, dar cred ca l-as vota presedinte ;).

3 comments so far

  1. cristoiu on

    Nu numai ca l-as vota presedinte,dar eu il laud in fata prietenilor si pe unde am ocazia,in fata tuturor.

  2. radu on

    eu astept doar revizuirea constitutiei, dup-aia ma mai gandesc.

  3. mereledeaur on

    Boc e cel mai simpatic. Daca isi pun astia capul cu el e un upgrade pentru el.


Lasă un răspuns

