Informatorii nostri sunt mai duiosi decat ai lor

Intr-un interviu
pe evz Plesu zice mai multe lucruri dar cele ce vor ramane in istoria moderna de scurta durata de care se bucura mancurtii regateni vor ramane doar vorbele despre Traian Basescu. O amintire de-a lui Plesu despre o nota informativa a lui TB in stilul lui de „baiat de baiat”:

TB: În ziua cutare, am făcut cutare, cutare subaltern a sărit la bătaie… S-a întîmplat cutare şi cutare. Chestia m-a plicistit foarte mult. Simplul fapt că acum trebuie să stau să scriu chestia asta mă enervează extraordinar.

De cealalta parte, il avem pe trompetistul turnator al PNL-ului care isi exerseaza spiritul democratic printr-o propunere de lege de reglementare a presei. Nu ca mi-ar placea vreun pic presa romaneasca dar nici chiar asa … examen psihologic, pai nu ar mai ramane nimeni si ne-am uita cu totii la Cartoon Network.

Atenti blogari si blogofili:

Introducerea spre publicare a unor produse jurnalistice care nu provin de la cabinete de jurnalisti se pedepseste cu amenda de pana la trei salarii medii pe tara.

1 comment so far

  1. radookoo on

    Te rog eu, nu mai scrie de Ghise. Mi-e si asa greu ca-s de la el din colegiu.


Lasă un răspuns

