Spaga la educatie

Televiziunile isterice ma remotiveaza constant. Stirea zilei de ieri la Realitatea TV a fost cazul Oanei Badea, secretar de stat in Ministerul Educatiei, care potrivit reporterilor era pasibila de pana la 6 ani inchisoare fiindca a refuzat un plic cu bani si nu a anuntat autoritatile despre tentativa de mita. Va rog repetati o data in minte, in Romania se face caz si se desfinteaza un om care a REFUZAT mita. Acest fapt vine in intampinarea idei mele ca romanii nu au nevoie de legi ci au nevoie de simtul realitatii in primul rand. Bunul simt de a judeca fara un cadru formal. Nu trebuie sa iti zica o instanta de judecata ca a refuza mita e un lucru laudabil. In momentul in care oamenii vor stii sa distinga singuri intre ce e bine si ce e rau atunci legea va avea insemnatate.

Ca incheiere, sarut mana Doamna Oana Badea, sper sa am ocazia sa va votez. Ca de obicei televiziunile si-au facut datoria si mi-au mai aratat prin mania lor un om demn de a fi sustinut.

2 comments so far

  1. sigur ca da on

    ea SPUNE ca a refuzat mita. insa nu l-a denuntat pe mituitor.

    oare de cate ori a PRIMIT mita si nu a mai spus nimic?

    spun si eu ca mi-a fost oferita mita, oho, de nenumarate ori, si intotdeauna de la cei din partide diferite decat cel in care sunt eu. insa am refuzat mereu.

    de ce nu i-am denuntat?
    … m-am jenat de jena lor.

    no further comment.

  2. slugalasisif on

    Intrebarea ta e corecta si ai putea sa o intrebi pe doamna Badea de cate ori a primit mita. Poate raspunsul o sa fie ca si in cazul tau: „… am refuzat mereu”, sau nu. Totusi vezi ca tu esti pasibil(a) de aceeasi pedeapsa cu inchisoarea fiindca nu ai denuntat tentativa de mituire ;). Acum intelegi?


Lasă un răspuns

