Hobbist de profesie

O intrebare primita azi de la TomCat: „Bai da tu ce hobyuri ai?”. Raspunsul meu a fost ca „n-am nici unul”. N-am prea avut hobbyuri de-a lungul timpului. Hobbyul e un fel de pierdere de vreme reglementata. Adica nu e chiar pierdere de vreme, fiindca e mare diferenta intre a „practica” un hobby si a freca menta. E ceva planificat pe care il faci in timpul oarecum liber de alte planuri. Eu de ambiguitatea asta am fost coplesit si am ramas fara hobbyuri. Dar vad ca se apreciaza la interviuri :). Sunt bune hobbyurile, ce fac ele pentru noi, sau trebuie sa ne intrebam mai bine ce putem face noi pentru ele?

No comments yet

Lasă un răspuns

