Cum iubesc femeile politice

Ministra nu l-a privit niciodata pe Basescu ca barbat, dar pe Cartarescu a inceput sa il vada altfel. Dovada ca nu oamenii de actiune se aleg cu femeia ci visatorii ;).

Eu niciodata nu l-am privit pe Traian Basescu ca barbat. Eu nu-mi privesc colegii ca barbati. Imi place de Traian Basescu ca om politic, imi place de Emil Boc ca premier… Ii privesc ca si colegi cu care-mi doresc sa fac niste lucruri in partid si in Guvern. Pot sa va spun ca Traian Basescu este un om politic de la care poti sa inveti enorm.

Trecand intr-un registru mai degajat, liderul PDL a marturisit ca nu prea mai citeste poezie fiindca nu are starea potrivita si ca ultima carte citita a fost „De ce iubim femeile”, fapt care a facut-o pe femeia Udrea sa-l „vada intr-un alt fel pe Mircea Cartarescu”.

4 comments so far

  1. amanda13 on

    lol, trebuie sa recunosti ca e simpatica!

    ma intreb cum a reusit insa in privinta lui Cartarescu, eu una nu poci si pace!

  2. Alex on

    elena udrea este un fel de motor in V cu putin roz la toba de esapament si pictata in negru. pare ca nu se ineaca niciodata si merge la turatie constanta. are insa niste probleme cu vederea.

  3. Sluga La Sisif on

    Probleme cu vederea da, atunci cand vorbeste de chipesii barbati Basel, Boc si Cartarescu :).

  4. turnofftheglory on

    Misto Alex. Eu cred ca are un aer tamp de inocenta. Ca si acel NU de la Turcescu in direct.


Lasă un răspuns

