Geoana – Crin = Boc

Am vrut sa scriu la un moment dat un articol in care sa explic de ce il vad eu pe Geoana un om politic mai bun decat Crin. Voiam sa o intorc din condei si sa imi iasa socoteala ca daca scoatem de la Geoana toata impertinenta si goliciunea specifica Crinului ramane aproape un om decent, un Boc:). Bineinteles ca nu mi-a iesit metafora, parte si fiindca Geoana are mai multe rele decat poti scoate prin simpla scadere a lui Crin, dar si fiindca Boc imparteseste cateodata defecte cu cei doi (un exemplu ar fi limba de lemn). Dar n-am renuntat la titlu fiindca titlul face totul.

Am revenit totusi pentru a puncta impotriva politicianului de tip nou, maretul si salvatorul Crin. Si imi mentin parerea ca acest profesoras impertinent este cu cateva clase sub invinsul Geoana, chiar daca ar fi avut poate sanse mai mari sa il invinga pe marinar.

Cetateanu’ Turmentat a scris si el despre spalacit aici si am mai pus si eu la un moment dat laolalta cateva motive anti Crin.

2 comments so far

  1. niku_elektriku on

    la multzi ani sisifule, si toate cele bune in totzi anii care vin !
    o suta, doo, vezi tu !

  2. slugalasisif on

    la multi ani niku, sa avem parte de mai bine.


Lasă un răspuns

