Falimentul presei

O foarte interesanta prezentare a pierderilor trusturilor de presa Realitatea, Gradianul, Antena 3 si OTV.

Reiau aici observatiile finale ale lui Alin-Cristian Clincea.

1. Realitatea a funcţionat în pierdere şi cu datorii importante, an de an, din 2002 până în 2007, cel puţin.
2. Best Media Press (Gardianul) a funcţionat în pierdere şi cu datorii importante, din 2005 până în 2007, cel puţin. Singura perioadă când a avut profit a fost când avea decât vreo şapte salariaţi (în medie), cam de 10 ori mai puţin decât în anii cu pierdere.
3. Antena 3 a funcţionat în pierdere şi cu datorii importante în 2004 şi 2005. În 2006 şi 2007 a avut profit şi datorii. Până la urmă unele dintre afacerile marelui mogul nu sunt atât netransparente.
4. Cu excepţia anului 2002, pentru care saitul ministerului de finanţe nu a returnat nimic, 0TV a avut profit numai în 2004, cu 12 salariaţi în medie pentru acel an.

5 comments so far

  1. TomCat on

    „Singura perioadă când a avut profit a fost când avea DECAT vreo şapte salariaţi ”

    ..Geoana, tu esti?!

  2. Sluga La Sisif on

    E si vina mea, sau DOAR a autorului? Nu-l cenzurez, ca imi scade ratingul si merg pe pierdere dup-aia. Eu sunt mai istet DECAT mogulii :).

  3. TomCat on

    Am fost eu prea carcotas.

    Despre moguli:

    „Inainte de marea confruntare TV, Basescu merge la frizer.

    In timp ce il tundea, frizerul il tot intreba pe Basescu: Ce mai face mogulul Voiculescu? Ce face mogulul Vintu? Cum o mai duce mogulul Patriciu…

    La care Basescu se enerveaza si zice: mai lasa-ma dracului cu ei !! Ce tot intrebi de ei? Fa-ti treaba si taci!

    La care frizerul zice: Nu va suparati domnule presedinte, asa de bine va tund cand va intreb de moguli, caci vi se ridica parul pe cap…”

  4. radu on

    Si Cotidianul a cazut mult, dar doar de cand a venit dl Nistorescu.

  5. Alin on

    Nu e Geoană. :))

    Articolul care lam scris e decât al meu, iar greșala e decât a mea…

    Am corectat. Ești mai împlinit acum?


Lasă un răspuns

