Dialog cu un ciutac

Am preluat doar argumentele lui Alin in discutia cu un anti-basescian cu blog. Daca vreti sa cititi si vomele celuilalt cautati pe blogul lui alinciubotaru ca eu aici nu le pun.

Faptul ca “ti s-a pus pata pe Base” fara sa aduci argumente de ordin rational in sensul asta arata ca televiziunile au avut succes. “A ti se pune pata” nu e o reactie rationala de antipatie, ci una emotionala. Iar dupa parerea mea, una din definitiile posibile ale manipularii este eludarea etapei rationale, cognitive in formarea unei perceptii, pozitive sau negative, asupra unei persoane, a unui obiect sau a unei idei. Mai simplu spus: daca ai ajuns sa ti se para simpatic/antipatic un personaj fara a-ti putea explica tu insuti care sunt argumentele concrete pentru aceasta stare de fapt, atunci e foarte posibil sa fi fost manipulat in sensul asta. Skip-ul dat pasului cognitiv este, dupa mintea mea cel putin, un indicator clar al manipularii.

Amice, vreu sa-mi fac un copil. Nu vreau ca acest copil sa invete, ca mine, manuale pe de rost. Reforma sistemului educationala initiata de Base (prin Pactul pentru educatie si ulterior prin raportul Comisiei Miclea) este un segment din programul de reforme fundamentale propus de Basescu. De asta are votul meu, pus apasat, sigur, fix in centrul casutei de pe buletinul pe vot pe care scrie “Basescu Traian”.

Eu te invit sa inchizi cateva zile televizorul si sa te gandesti.

No comments yet

Lasă un răspuns

