Eu nu-l mai inteleg pe Basescu

Doua mesaje de pe http://twitter.com/tbasescu, unul inainte de aparitia la RTV si de cazul copilului lovit, si altul dupa:

Inainte (Noiembrie 26):

Romanii trebuie sa stie ce se intampla. De aceea am acceptat invitatia la Realitatea TV, in seara asta la ora 8.

Dupa (Noiembrie 28):

Cu o ora inainte de mareata inscenare, spuneam aici ca romanii trebuie sa stie ce se intampla. Acum e clar?

Nu inteleg atitudinea asta mesianica, iertati-mi blasfemia, dar parca se astepta sa fie lovit si voia sa vedem lovitura. Nu tine, n-are nici fata de sfant si oricum nu ies la vot astia.
L-am mai auzit vorbind (la OTV) despre cum el nu o sa foloseasca niciodata documentele de stat sa loveasca in contracandidat. WTF? Adica eu astept degeaba sa il zdrobeasca pe Geoana? Ce vrea, sa tanjesc dupa ce nu o sa mai fie presedinte dupa un idealist ca el? Sau pur si simplu nu mai vrea pentru el, si vrea doar sa ne faca de rusine? E un prost.

No comments yet

Lasă un răspuns

