Tache va indeamna la vot


Votaţi-l pe Geoană, dar asumaţi-vă şi viitorul meu. Pentru că mie mi se face deja pielea de găină, amintindu-mi de regimul Năstase. Şi cred că primele victime vom fi noi, mărunţeii vocali şi fanatici de pe bloguri: eu, Bleen… Nu, nu mi-e frică de viitorul lui Videanu-Blaga-Berceanu. Sînt convins că ei vor fi bine-mersi şi peste patru ani. Îmi e frică de viitorul meu!

Votaţi-l pe Geoană, dar ieşiţi în stradă şi jubilaţi în seara de 6 decembrie! Asumaţi-vă şi bucuria schimbării!

Votaţi-l pe Geoană ca să-l daţi jos pe beţivan, dar asumaţi-vă şi beţia voastră de acum!

1 comment so far

  1. nedormitul on

    fac o precizare: articolul e scris de mine, nu de tache. 😀
    Mulţumesc pentru citare.


Lasă un răspuns

