Tache contra Lache


Tache
contra Lache
.

Cînd îl aud pe Denis şi pe alţii pronunţînd atît de lejer cuvîntul “dictatură” mă simt înjurat de mamă.

Raspunsul unui militar la o scrisoare electorala a lui Geoana.

faptul ca imi cereti sa-mi tradez actualul Comandant Suprem (am observat ca in aliniatul 4 din scrisoare folositi litere mici pentru aceeasi functie, dar referitor la actualul Presedinte al Romaniei) este un gest cara incalca cutumele razboiului. Daca domnia voastra a tradat pe Ion Iliescu trimitand o scrisoare domnului Emil Constantinescu in 1996, imediat dupa alegeri si schimbarea Comandantului Suprem, eu nu o pot face. Comparativ cu dumneavoastra eu imi respect comandantii;

Raspunsul UE la minciuna lui Crin in legatura cu bicameralul din 2013.

Dear Mr Vigilentul,

We acknowledge receipt of your message and in answer to your question we would like to tell you, that there is no EU law specifying the number of parliamentary chambers in the national legislature in the EU member states, as this is subject to national laws. For further information about the form of government in the different EU member states, please contact the countries concerned.

1 comment so far

  1. Andrei on

    Fost militar 🙂


Lasă un răspuns

