Un minisitru refuzat

Un număr semnificativ de parlamentari PNL şi PSD au venit să se scuze că trebuie să voteze împotrivă. „Aşa e politica” mi-au spus ei. Răspunsul meu a fost că politica este exact aşa cum o fac ei şi că eu pot, desigur, să-i scuz fără să clipesc. Dar nu iertarea mea e importantă, ci părerea lor despre ei înşişi.


POZITII PRECEDENTE: 2002-2006 :

Cercetator Stiintific (Project Leader) la National Institute of Advanced Industrial Science and Technology (AIST), Osaka, Japonia. 1999-2002 : Cercetator Stiintific la Scripps Research Institute, La Jolla, California. 1998-1999 : Conferentiar, Collège de France, Paris, Franta. 1995-1998 : Asistent, Université Louis Pasteur, Strasbourg, Franta. 1994 : Stagiu stiintific la Zeneca Fine Chemicals, Huddersfield, Anglia. 1994 : Stagiu stiintific la Merck&Co, Rahway, New Jersey, USA.

STUDII: 1995-1999 :

Teza de Doctorat, Université Louis Pasteur, Strasbourg. Titlu: „Multiple-Subroutine Self-Assembly: a Concept for the Generation of Discrete, Nanoscale Architectures”. Laboratorul Prof. J.-M. Lehn (Premiu Nobel in Chimie). Juriu: Prof. A. von Zelewsky (Fribourg, CH), Prof J.-M. Lehn (Strasbourg, F), Prof. J. Siegel (San-Diego, USA), Prof. M. W. Hosseini (Strasbourg, F). Clasificare: Très honorable avec félicitations écrites du jury (cel mai inalt rang, conferit primilor 5% dintre candidati la doctorat din toate domeniile). 1994-1995 : Universitatea Louis Pasteur, Strasbourg :
Masterat (DEA) in chimie organica si supramoleculara. Director: Prof. J.-M. Lehn. Subiect de cercetare: Cataliza Supramoleculara si Chime Combinatorie Dinamica.
Clasificare: sef de promotie. 1991-1994 : European Higher Institute of Chemistry, Strasbourg, France. Titlul obtinut: Inginer in Chimie, specializarea: Chimie Organica.

2 comments so far

  1. Tom on

    Daca tin bine minte, cand a iesit de la audieri a zis si ceva de genul: „am trecut multe examene in viata mea, insa astazi nu am fost Garantat Vanghelie” 🙂

    Un alt ministru refuzat, cel propus ptr agricultura, a zis „Deci eu de azi sunt fan Basescu!” …asta zice orice om care are suficient timp sa vada ce se intampla (+ un dram de minte in cap)

    in alta ordine de idei, vezi articolul lui Dan Tapalaga

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6381392-alianta-anti-falsii-dizidenti-dictaturii-basescu.htm

  2. radu on

    ehee, n-am mai vazut de mult un parlamentar roman (chiar daca e european) care sa vorbeasca atat de corect si coerent.


Lasă un răspuns

